Dorpjes, grote moderne metropolen en de ongerepte pure natuur: CANADA

17 juni 2019 - Den Bosch, Nederland

Na een reis van heel wat pech in Peru, een onvergetelijke trip naar NYC met als hoogtepunt de bruiloft van Robert en Michelle, staat vandaag de volgende reis op de planning: CANADA! Na weken van voorbereidingen is t dan zo ver. Met de camper door dit prachtige land, althans dat zijn wel onze verwachtingen. Een beer en orka zou ook mooi meegenomen zijn en niet te veel regen ook best chill. Mja dat is nu net wat je niet zelf in de hand hebt he.. duimen jullie voor ons mee?

Om half 8 ging de wekker. Na gisterenavond nog stressvol  2 uur lang tassen inpakken was het een rustige ochtend. De toilettas nog in de tas, vuilnis buiten, even ontbijten en het huis opgeruimd achter laten voor Emy, waren we klaar voor vertrek. Met twee zware tassen (die van Gijs groter en dus ook zwaarder.. 5kg) liepen we richting station. De treinrit verloopt voor alsnog vlekkeloos, op twee Limburgse sjappies na, waaraan Gijs zich lekker irriteert.. over 4,5 gaan we de lucht in. Maar eerst nog overstappen in Utrecht en daarna tassen afgeven en door de douane.. ontspannend starten wij dit nieuwe avontuur!

1. Inge:
    Heeeeel veul plezeer!!!
  2. Steffie:
    17 juni 2019
    Geniet ervan lieverds! Zorg goed voor elkaar en dan zien wij jullie pas over 2,5 maand 😱. We keep in touch! ♥️
  3. ES:
    17 juni 2019
    Spannend maar keisjiek zo'n reis! Geniet samen en pas op elkaar 😘
  4. Oma Ike.-:
    17 juni 2019
    Heel benieuwd naar jullie eerste reisverslag uit Canada , hoop dat deze vacantie aan al jullie verwachtingen voldoen en jullie een heleboel leuke dingen zullen meemaken ! 😘😘❤
  5. Jolanda beurskens:
    17 juni 2019
    Heel veel plezier samen en nu eens alleen leuke dingen meemaken ; let maar goed op jullie eten😜
  6. Emy:
    17 juni 2019
    Heel veul plezeer sjatties! Geniet ervan😘❤️
  7. Pap en mam:
    17 juni 2019
    Geniet van alles, de reis, de natuur en van elkaar, mooie herinneringen maken. Heel veel plezier en als ouders (😜) doe ook voorzichtig 💋💋❤️❤️
  8. Ome Janne!:
    17 juni 2019
    Veel plezier!.Zal zeker lukken! En een camper is geweldig....blijft voor ons een droom. Dusssssss.....geniet ervan!!
  9. Misja:
    17 juni 2019
    Yesss daar gaat het beginnen!!!
    Geniet ervan!!
  10. Carly:
    Geniet ervan lieverds❤️
    Dikke knuffel van ons en tot gauw.
    xxxx
  11. Jay:
    18 juni 2019
    Veel reisplezier! En rij voorzichtig!